مدیرکل بنیادحفظ آثارونشرارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه:
مدیرکل بنیادحفظ آثارونشرارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: هفته دفاع مقدس نماد و سمبل مقاومت یک ملت در برابر تمامی جهانیان است ومردم نقش برجسته‌ای درآن داشتند.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ 08 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  شست ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست فرماندارجوانرود و با حضورمدیرکل بنیادحفظ آثارونشرارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، فرمانده سپاه سپاه جوانرودو مدیران دستگاه‌های اجرایی در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

مهندس سعدی نقشبندی در جلسه ستادگرامیداشت هفته دفاع مقدس اهمیت خودباوری در حل مسائل و مشکلات جامعه را یادآورشدو افزود: تقویت خودباوری و نهادینه شدن آن در فضای جامعه برگرفته از فرهنگ دوران دفاع مقدس است.

وی اظهارداشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تلاش در جهت ترویج و انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس و نگاه ویژه به امر جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس با استفاده از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری باید در تمامی برنامه‌های این هفته مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل بنیادحفظ آثارونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه نیزبا بیان اینکه هفته دفاع مقدس مختص به یک هفته یا نیرو‌های مسلح نیست گفت: هفته دفاع مقدس نماد و سمبل مقاومت یک ملت در برابر تمامی جهانیان است ومردم نقش برجسته‌ای درآن داشتند.

سردارناصرباباخانی به رشادت‌ها مردم جوانروددر دوران دفاع مقدس اشاره کردوافزود:مردم این منطقه در دوران دفاع مقدس در دو جبهه هم با رژیم بعث و با گروهک‌های ضد انقلاب می‌جنگیدند رشات آنان فراموش نشدنی وباید قدردان آنان باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت فعالیت‌های گسترده در زمینه تبیین و تثبیت حقایق دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در حوزه دفاع مقدس هرچه کار شود، کم است چرا که این حوزه به دریایی بیکران و خروشانی مبدل شده که باید زوایای مختلف آن کشف و استخراج شود.

سردارباباخانی با اشاره به اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال متفاوت تراز سال‌های گذشته برگزارمی شودیادآورشد: امسال از ۶۵ هزار پیشکوت دوران دفاع مقدس تجلیل می‌شود که سهم شهرستان جوانرود دو هزارو ۵۰۰ نفراست.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود هم گفت: دفاع مقدس مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است و امروز بیان و تبیین ابعاد و جزئیات این واقعه حماسه ساز با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب ضروری است.

سرهنگ بهرام میرزایی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است و باید آن را گرامیداشت.

وی شعار هفته دفاع مقدس امسال را «ما مقاوم هستیم» اعلام کرد و یادآورشد: هفته دفاع مقدس نماد و سمبل مقاومت یک ملت در برابر تمامی جهانیان است و ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید این شعار را محور همه فعالیت‌ها و اقدامات خود قرار دهد.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ، غباروبی مزارشهدا سرکشی ازخانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی وهنری، برپایی ایستگاه‌های سلامت، میز خدمت، همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس نواختن زنگ مقاومت، و اجرای برنامه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی سپاه و بسیج از مهمترین برنامه ها‌ی هفته دفاع مقدس شهرستان جوانروداست

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار